1 Temmuz 2015 Çarşamba

Saçları hızlı uzatmak için MAYONEZ

Evet yanlış duymadınız :) Mayonezle saçlarınız çok hızlı uzayacak.
Yok artık dediğinizi duyar gibiyim :)  Ama unutmayın ki mayonezin içinde yumurta, sirke gibi ürünler var..
Kendim denedim, test ettim ve onayladım :)
Aynı zamanda bu kür sadece saçlarınızı uzatmıyor; yumuşacık yapıyor :)


Nasıl uygulayacağız diyenlere ;

bir kabın içine mayonez ve biraz zeytinyağı (isteğe bağlı) koyup karıştırıyoruz. 
Saçımıza güzelce sürüyoruz ve masaj yapıyoruz. Diplere uçlara her yere sürün :)
Daha sonra başınıza ameliyat bonelerinden varsa yada yoksa benim gibi poşet geçirip arkadan tokayla tutturun :)
Ve 1-2 saat bekleyin.
Duşa girip yıkayabilirsiniz saçlarınızı. yıkarken şampuan kullanın ki iyice temizlensin mayonez.

Haftada 1 yapmanız yeterlidir.
Ben yaklaşık 3 defa falan yaptım. Ve gözle görülür bi uzama oldu :) Daha da devam edeceğim.
Hiçbir zararı yok.
evinde mayonezi olup da denemeyen kalmasın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Site Ekleme, Link Ekleme, Toplist Sitesi
shopify traffic stats